Pokój wypoczynkowy

Architekt

Monika Gołębiewska Monika Gołębiewska

Klient

agnieszka mizak agnieszka mizak
Od projektu oczekuje przytulnego pomieszczenia do odpoczynku. Duże wygodne łóżko, gdyż pokój służy przede wszystkim do spania.     
Wnętrze: Salon
Wielkość wnętrza:
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
07.08.2010, 17:09
Witam Pani Agnieszko. Nie ukrywam, że Pani pasje po części pokrywają się z moimi (fanka komputerów i motoryzacji:)):) Mam nadzieję w związku z tym, że uda nam się znaleźć "wspólny język" przy projektowaniu:) Pierwsze pytanie jakie nasuwa mi się po przeczytaniu Pani wymagań: czy nastawiamy się na mocno nowoczesny styl (pasują do niego czystość, pedantyzm i poukładanie)? Pozdrawiam.Monika.
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
07.08.2010, 20:21
Również witam, bardzo serdecznie.
Zdecydowanie tak, cenie sobie porządek i żyję w zgodzie z rozwojem techiki.
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
09.08.2010, 11:09
No to zabieramy się do robienia wizualizacji:) Widzę w obecnym pokoju ciemne meble - nie ukrywam, że jest to akcent mocno dominujący. Jeżeli ma to być wnętrze nowoczesne i minimalistyczne na pewno wstawiła bym meble w bardziej neutralnym kolorze no i na pewno nie tak duże:) co Pani na to? Klucz kolorystyczny jest bardzo barwny - stosujemy w dodatkach, czy raczej pokusimy się o żywy akcent na przykład na ścianie?Pozdrawiam.M.
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
09.08.2010, 13:53
Jeżeli chodzi o meble to nie chce już ich nigdy w życiu widzieć, są z innej epoki. Zajmują większą część pokoju co uniemożliwia np wygpdne przemieszczanie się po pokoju. Ich jedynym plusem jest, że mieszczą wiele rzeczy które znajdują sie w pokoju (przewaga ubrań). Jeżeli chodzi o żywe kolory to myślałam raczej, że w dodatkach. Jednak jeżeli ma pani własną propozycję barw to chętnie się dostosuje. Okna są od strony wschodziniej i przewaga światła jest rano, jednak przez reszte dnia jest dosyć widno w pokoju co do tej pory było częściowo zatracane kolorem mebli. - pozdrawiam
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
10.08.2010, 21:22
Jasne, poprzednia epoka do kosza:) jednak te rzeczy trzeba będzie gdzieś "upchnąć" - chociażby ciuchy. Czy wchodzi w grę szafa? może wnękowa? Pozdrawiam.M.
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
11.08.2010, 00:35
Chyba nie ma innego wyjścia z tej sytuacji jak big szafa. Szczerze mówiąc mi ręce opadają, wymiary tego pokoju nie dają dużych możliwości.
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
11.08.2010, 09:53
coś poradzimy:) spróbuję wymyślić jakieś oryginalne i jednocześnie funkcjonalne rozwiązanie. M.
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
11.08.2010, 15:17
dziękuje
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
13.08.2010, 17:47
Witam Pani Agnieszko!zanim wrzucę pierwsze propozycje proszę jeszcze o podpowiedź dotyczącą podłóg i ścian - 1.podłoga - stawiamy na typową nowoczesność i kładziemy panel, czy też ocieplamy i kładziemy np.wykładzinę dywanową? a może zostawiamy starą? (nie bardzo wiem co teraz tam jest?); 2. ściany - malujemy, czy akcentujemy tapetą? jeżeli nie jest Pani zdecydowana to proszę tylko o odpowiedź co jest bardziej w Pani guście:) Pozdrawiam.M.
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
13.08.2010, 18:27
to ja może tym razem konkretnie:
podłoga - wykładzina dywanowa
ściany - malujemy
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
18.08.2010, 09:55
Pani Agnieszko dzisiaj wrzucam pierwsze moje pomysły...mam nadzieję, że się będą podobać:)pozdrawiam.M.
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
20.08.2010, 16:14
WITAM PANI AGNIESZKO ORAZ WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH! NIESTETY Z PRZYCZYN TECHNICZNYCH MAMY MAŁE OPÓŹNIENIE - ZŁOŚLIWOŚĆ RZECZY MARTWYCH, ZWŁASZCZA PRZY OSTATNICH WYŁADOWANIACH ATMOSFERYCZNYCH! TRZEBA BYŁO ODTWORZYĆ WSZYSTKO. NA POCZĄTEK WRZUCAM PLAN POMIESZCZENIA Z NOWYM USTAWIENIEM. PROSZĘ O OPINIE CZY IDZIEMY W DOBRYM KIERUNKU - PÓŹNIEJ ZAJMIEMY SIĘ KOLORYSTYKĄ I OŚWIETLENIEM ORAZ PODPOWIEM GDZIE SIĘ UDAĆ I CZEGO UŻYĆ PRZY OKAZJI ŚCIAN I PODŁOGI. NAJWAŻNIEJSZE UWAGI CO DO MOICH PROPOZYCJI: 1. TV NA WYSIĘGNIKU, TZN NA WYSOKOŚCI CO ZMINIMALIZUJE NAM "ZAGRACENIE" POKOJU. 2.NIETYPOWE ROZWIĄZANIE NA SZAFĘ - PRZY POMOCY DOSTAWIENIA ORYGINALNEGO ELEMENTU W POSTACI GIĘTEJ PŁYTY LUB ŚCIANY MOŻEMY STWORZYĆ POMIESZCZENIE W POMIESZCZENIU, CZYLI W NASZYM PRZYPADKU MINI GARDEROBĘ ZAMIAST TRADYCYJNEGO KLOCKA W POSTACI SZAFY. POZDRAWIAM.M.
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
21.08.2010, 12:53
witam. Bede cierpliwie czekac
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
22.08.2010, 20:56
obejrzałam plan pokoju i muszę powiedzieć że bardzo mi się podoba takie rozwiązanie. Trochę się bałam że klockowata szafa lub garderoba zmniejszą bardzo pokój ale teraz widzę że dotychczasowe meble go zmniejszają bardziej. Nie będę ukrywać że taka garderoba mi się marzyła jednak zawsze myślałam że przy mieszkaniu w bloku jest to tylko marzenie. Obawiam się teraz że tv przy oknie może być mało "oglądalny" przez odbijajace światło ale i obecnie często korzystam z żaluzji wiec nie powinno to robić problemów. jeszcze jakbym mogla prosić jakiś mały regalik na książki lub może dwie polki pod parapetem w tej części co nie ma kaloryfera to bym była wdzięczna.
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
25.08.2010, 13:34
Witam Pani Agnieszko. Wrzucam projekty kolorowe:) Proszę o uwagi. Mam nadzieję, że będą się podobały. Zgodnie z życzeniem dodałem regał na książki o wymiarach szer.90cm, wys.180cm, gł.30cm. Łóżko ma wymiary szer.120cm, dł.190cm. Starałam się użyć klucza barwnego według Pani preferencj, dodałam jednak kolor sosny jeżeli chodzi o meble. Na ścianach użyłam dodatkowej dekoracji w postaci piaskowca - moim celem było ocieplenie wnętrza. Garderoba ma wymiar wewnątrz (po prostych ścianach) 100cm x 130cm. Z informacji technicznych chyba tyle. Jeżeli czegoś brakuje proszę o sygnał. Pozdrawiam. MG
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
26.08.2010, 16:45
Witam Wszystkich Zainteresowanych! Proszę wziąć pod uwagę przy ocenie projektu klucz barwny, który zaproponował Klient - ja bym powiedziała, że jest to klorystyka hotelowa...po drugie masz rację ebjsiia, że można by się pokusić o składane łóżko....ale z drugiej strony Klientce zależało na dużym i wygodnym łóżku, więc przykro mi, ale musiałam wybrać:) Pozdrawiam gorąco!!!MG
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
14.09.2010, 13:13
na początek przepraszam za ciszę ale borykam się z problemami sieciowymi. Internet w telefonie z jakiego obecnie korzystam nie oddawal mi pełnych projekt
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
14.09.2010, 13:37
teraz o metamorfozie : 1. Koniecznie dodam fundusze na solidne biurko z przystawka na drukarke oraz szufladami na kartki itp. i wygodniejszy fotel
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
14.09.2010, 13:42
2. Prosze tylko nie czarny dywan, jakies dodatki typu fotel czy doniczka mogą być czarne ale takiej podłogi nie zniosę, i nie będę trzy razy dziennie z odkurzaczem każdej białej niteczki zbierać lub blond siersci mojego psa
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
14.09.2010, 13:49
(przepraszam ze tak pisze ale wina internetu)
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
15.09.2010, 14:31
3. Jak dobrze widzę to między łóżkiem a regałem nie ma za dużo miejsc ma przejście. Nie jestem pewna czy odwrócone łóżko się zmieści, a przesuniecie pod okno jest niemożliwe ze względu ma kaloryfer (nie chce się w nocy oparzyć). Tak wiec patrzę prawdzie w oczy i proszę o składaną sofę. Trudno :(
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
22.11.2010, 08:01
Witam Pani Agnieszko!wracam po dłuuugiej nieobecności z nowymi pomysłami oraz nowym projektem.zapomnijmy o poprzednim pomyśle a przeanalizujmy nową wersję...i tak na początek kilka moich podpowiedzi - 1.panele na podłogę (ze względu na Pani zwierzątko) 2.płaski telewizor (oszczędność miejsca)3.regał na książki umieszczony we wnęce z karton-gipsu (kolejna oszczędność miejsca) 4.szafa wnękowa 3-drzwiowa (robi nam się trochę więcej przestrzeni w porównaniu z poprzednią konstrukcją:)) 5.składana sofa:).Czekam więc na uwagi.Proszę spojrzeć na nowy klucz kolorystyczny: dominacja bordo i szarości z dodatkiem wenge.PozdrawiamMG
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
28.11.2010, 19:20
Dla ciekawych wrzucam również wersję z "limonką" :) (za poradą Koleżanki Po Fachu :))
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
05.12.2010, 22:59
bardzo mi się podoba, uważam że ta wizja jest znacznie lepsza. Wersja z limonka przypadła mi do gustu. Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale konsultowałam z innymi domownikami. Jestem z rodziną bardzo zadowolona. Dziękuje bardzo.
cytuj
Monika Gołębiewska
Architekt
Monika Gołębiewska
06.12.2010, 10:43
Pani Agnieszko, bardzo się cieszę, że projekt się podoba! Jeżeli będzie Pani potrzebowała pomocy na dalszym etapie, tj. jeśli dojdzie do realizacji - służę pomocą. Pozdrawiam gorąco!MG
cytuj
agnieszka mizak
Klient
agnieszka mizak
06.12.2010, 14:50
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
cytuj

Komentarze (34)

Gigi
02.02.2011, 13:18
Bardzo ładne są wzory na ścianach, ale zaproponowany zielony kolor jest zbyt odblaskowy. Stanowisko z komputerem nie sprawdzi się za dobrze pod oknem z lewej strony, bo praworęczna osoba będzie blokować sobie światło. Przy takich wymiarach pokoju rozkładana kanapa będzie wygodniejsza niż łóżko, bo po złożeniu zrobi się więcej miejsca.
cytuj
taao
26.01.2011, 12:16
Ja też niestety nie zachwyciłam się tym projektem. Trochę za ciemno jak dla mnie, chociaż ciekawie:)
cytuj
Beata
21.12.2010, 15:17
Monika Gołębiewska
Ps.jeżeli chodzi o podpowiedzi w jakim programie projektować - polecam Cad Wnętrza 6 (progrm kosztuje, ale ma super możliwości).


To już lepszy jest Cad Decor, bo Wnętrza to praktycznie jego ograniczona wersja. Ma więcej możliwości, opcji, lepsze bazy, jest stale aktualizowany itp, itd (choć oczywiście więcej kosztuje).
cytuj
Edyta
02.12.2010, 11:14
Druga wersja duuużo lepsza. Tylko nie wiem, czy biurko tuż przy drzwiach, to dobry pomysł? Co do szafy, wydaje mi się, że więcej miejsca byłoby w pokoju, gdyby była na ścianie przy drzwiach.
cytuj
Edyta Gutowska
Edyta Gutowska
02.12.2010, 10:45
Zdecydowanie lepiej :) Chociaż jak już pisałam ja nie widzę garderoby czy zabudowanej szafy w tym pokoju, szkoda na nią miejsca i bardzo zabiera przestrzeń. A co do klientów rolą projektanta jest pokierować, złe pomysły wyperswadować :), dobre zastosować. Gdybyśmy my architekci byli tylko odtwórcami życzeń i wizji klienta byli byśmy po prostu zbędni.
cytuj
Natalia Jaszczuk
Natalia Jaszczuk
25.11.2010, 15:16
Swietna aranzacja, mi osobiscie kolory bardzo pasuja ale w przypadku gdyby byly dla Klientki za mocne, moznaby zaproponowac zamiast czerwieni roz, czy tez najmodniejsza w tym roku limonka? (swietnie z szarosciami wspolgra).

ebjsiia - jesli nie ma funduszy to nic nie mozna zrobic :) ten projekt jest wizja projektanta i ma byc sugestia jak osiagnac piekne wnetrze, a nie jest pelnym projektem z wymiarami i lista zakupow.

Czekam niecierpliwie na opinie Klientki!
cytuj
ebjsiia
25.11.2010, 00:18
teraz projekt podoba mi się w pełni, moim zdaniem jest to o wiele lepszy klucz barwowy, dzięki składanemu łóżku pokoj staje się optycznie większy, nie czuć już tak hotelem, jeśli już to biurem, ale mnie się podoba. Pozostaje tylko zasadnicze pytanie - czy Pani klientkę stać na takie rozwiązania, jak płaski telewizor i taka ilość dekoracji, większe biurko, etc?Jeśli klientka nie ma funduszy, to niestety nawet Salomon z pustego nie naleje i Pani projekt nie będzie mógł być piękny, innowacyjny i nowoczesny.
cytuj
Monika Gołębiewska
Monika Gołębiewska
22.11.2010, 08:23
do Pani, która pytała o program jaki został użyty do zaprojektowania wnętrza - Planit Fusion....jeżeli chodzi o 3ds max - proszę sobie darować, ponieważ jest bardzo czasochłonny...owszem można stworzyć fantastyczne wizualizacje, ale trzeba poświęcić narawdę sporo czasu, żeby wyglądały naprawdę profesjonalnie....pracuję również w max'ie, więc wiem coś na ten temat:)pozdrawiam MG Ps.jeżeli chodzi o podpowiedzi w jakim programie projektować - polecam Cad Wnętrza 6 (progrm kosztuje, ale ma super możliwości).
cytuj
Monika Gołębiewska
Monika Gołębiewska
22.11.2010, 08:18
Witam wszystkich Zainteresowanych!wracam po bardzo długiej nieobecności, ale jak obiecałam - chciałabym dokończyć projekt:)na początek odniosę się do fali krytyki, jaka mnie zalała - otóż do wszystkich "pseudo-krytyków": poczytajcie sobie o założeniach serwisu Kolor i Wnętrze, stąd będziecie wiedzieć,że polega on na przedstawieniu Klientowi poglądowego projektu opartego na jego oczekiwaniach, który z kolei nie jest ostateczny, ponieważ obie strony mogą nad nim pracować; po drugie zadaniem projektanta jest przedstawienie Klientowi najpierw jego wizji, a dopiero potem zasugerowanie własnych rozwiązań!; nie wiem czy niektórzy zauważyli, ale tak właśnie zrobiłam (dzisiaj został wrzucony nowy projekt - moja propozycja aranżacji i kolorystyczna). Do wszstkich Projektantów i Osób zorientowanych w serwisie - dziękuję za podpowiedzi i zdrową krytykę - wykorzystałam oczywiście rady....proszę o ocenę. Czekam równeż na Wasze propozycje jeżeli chodzi o kolorystykę, ponieważ Klientka jest otwarta:)Pozdrawiam MG Ps.jednak najważniejsza jest ocena Klientki, bo to jej ma się podobać metamorfoza!)
cytuj
Renata
13.11.2010, 18:14
O matko jedyna.... coś okropnego, hotel, nowoczesny, eksluzywny szpital... uciekałabym z takiego pokoju jak najdalej i jak najczęściej... a może o to chodziło projektantce? Te odpadające cegły, "falka" łuczek, czy jak to nazwać.... i teve na wysięgniku??????
cytuj
Justyna
03.11.2010, 11:13
Paulina Kapturkiewicz
tylko zamiast inwestować wiele miesięcy w naukę aby stworzyć powalający obrazek lepiej w zakresie planowania pobawić się jakimś prostszym i przydatniejszym narzedziem i stworzyć olśniewające wnętrze w rzeczywistości, a piękne obrazki to się już wtedy zwyklym aparatem pstryknie :)


hehe, zgadzam się z tą panią. 3ds max robi piękne i bardzo fotorealistyczne projekty, ale nie tylko trzeba się go długo, długo uczyć, ale też sporo zapłacić za taką przyjemność. Jak rozumiem chodzi tu raczej o jednorazowe urządzenie salonu? Lepiej niech pani Milena pozostanie przy tym power net+, bo praca pójdzie jej szybciej, a i tak najważniejsze jest jak pokój będzie wyglądał w rzeczywistości, a nie na komputerze.
cytuj
Paulina Kapturkiewicz
Paulina Kapturkiewicz
24.10.2010, 17:23
ojojoj... 3ds max to nie program do wnętrz takze do urzadzania salonu Ci sie nie przyda, Milena. Co innego jeśli chodziłoby komuś o zrobienie wypasionych fotorealistycznych wizualizacji;) do tego jak najbardziej:D tylko zamiast inwestować wiele miesięcy w naukę aby stworzyć powalający obrazek lepiej w zakresie planowania pobawić się jakimś prostszym i przydatniejszym narzedziem i stworzyć olśniewające wnętrze w rzeczywistości, a piękne obrazki to się już wtedy zwyklym aparatem pstryknie :)
cytuj
pomocna
24.10.2010, 14:18
Milena
A można wiedzieć jaki program został tu użyty? Wcześniej miałam doświadczenia tylko z power net+, bardzo fajnym zresztą, ale nie chcę się ograniczać, zwłaszcza że zaczynam na serio myśleć o udoskonaleniu salonu;)

Skoro nikt Ci nie odpowiedział, to może przydadzą Ci się programy na których ja pracuję
: "3d max", ale tutaj niestety trzeba poświecić sporo czasu żeby się nauczyć i czuć się w nim na prawdę pewnie, potrafić zrobić fajne rzeczy i jest czasochłonny, wymaga też nieco lepszego sprzętu (rendery) ale za to efekty są na prawdę olśniewające, a na początek poleciłabym np "sweet home 3d", są w nim gotowe materiały które tylko wklejasz na siatkę, można zmieniać ich parametry i kolory, więc niemal idealny ;) render zajmuje kilka do kilkunastu minut
cytuj
Milena
20.10.2010, 11:33
A można wiedzieć jaki program został tu użyty? Wcześniej miałam doświadczenia tylko z power net+, bardzo fajnym zresztą, ale nie chcę się ograniczać, zwłaszcza że zaczynam na serio myśleć o udoskonaleniu salonu;)
cytuj
Anna Kryda
Anna Kryda
13.10.2010, 11:43
Kakaka
Pani Anno, korzystając z okazji chciałabym dopytać:
czy ich praca nad pokojem w dalszym ciągu będzie tutaj wrzucana? Bo przyznam szczerze, ze taki pokój moim zdaniem to wyzwanie i chciałabym zobaczyć końcowy efekt jak z tak mała przestrzenią poradzi sobie profesjonalistka ;) Zwłaszcza, kiedy będzie mogła wprowadzić składane łózko, co dużo zmieni. Proszę tylko o informacje czy jest sens czekać, czy dalsze prace będą już bezpośrednio między zainteresowanymi Paniammi. Pozdrawiam!


z informacji uzyskanych od Pani Moniki współpraca będzie jak najbardziej kontynuowana, jednak musimy jeszcze chwilę cierpliwie poczekać :) Oczywiście dalszy ciąg metamorfozy będzie umieszczany w naszym serwisie dlatego zachęcam do zaglądania do nas! :)
cytuj
Kakaka
12.10.2010, 22:54
Pani Anno, korzystając z okazji chciałabym dopytać:
czy ich praca nad pokojem w dalszym ciągu będzie tutaj wrzucana? Bo przyznam szczerze, ze taki pokój moim zdaniem to wyzwanie i chciałabym zobaczyć końcowy efekt jak z tak mała przestrzenią poradzi sobie profesjonalistka ;) Zwłaszcza, kiedy będzie mogła wprowadzić składane łózko, co dużo zmieni. Proszę tylko o informacje czy jest sens czekać, czy dalsze prace będą już bezpośrednio między zainteresowanymi Paniammi. Pozdrawiam!
cytuj
Anna Kryda
Anna Kryda
12.10.2010, 15:58
kakaka
i co się teraz będzie działo z tym projektem? niby miał zostać dokończony, a mimo to trafił do "zajawek" metamorfoz na stronę główną... nie do końca rozumiem. Projektant się nie odzywa co do dalszej współpracy, jak skończy się historia tego projektu?


Niestety nie wszystkie wydarzenia są zależne od nas ;), projekt ze wzg. na czas jego trwania, został zakwalifikowany do zakończonych, jednak Pani Monika i Pani Agnieszka mogą wciąż nad nim pracować.
cytuj
kakaka
07.10.2010, 16:30
i co się teraz będzie działo z tym projektem? niby miał zostać dokończony, a mimo to trafił do "zajawek" metamorfoz na stronę główną... nie do końca rozumiem. Projektant się nie odzywa co do dalszej współpracy, jak skończy się historia tego projektu?
cytuj
KS
22.09.2010, 07:29
co to ma byc? jakis zart ,a nie projekt, szafka w swietle okno? ergonomia, glupcze!!! < jak to mawial pewnien polityk:D>
cytuj
Anna Kryda
Anna Kryda
21.09.2010, 09:37
Szanowni użytkownicy, niestety czas realizacji mocno nam się przedłużył, również w związku z kłopotami w komunikacji na linii projektant-klient zdecydowaliśmy aby ten projekt przesunąć do działu [url=www.koloriwnetrze.pl]zakończone[/url]. Oczywiście Pani Monika i Pani Agnieszka mogą kontynuować zmiany. Państwa również zachęcamy do komentowania tej metamorfozy a do realizacji wejdzie nowy projekt.
cytuj

DODAJ KOMENTARZ

Adres e-mail nie będzie wyświetlony
pogrubienie pochylenie podkreślenie cytuj
* pola obowiązkowe

Partnerzy

Domalux Drewnochron